Filem KL Gangster 2 Telah Tersebar Sebelum Hari Tayangan


Semalam heboh diperkatakan di laman sosial facebook mengenai berita kebocoran filem terbaru arahan Syamsul Yusof iaitu KL Gangster 2 dan boleh di muat turun/ download di laman web tertentu, mungkin ada setengahnya yang tidak mempercayai berita ini dengan mengatakan ianya adalah gimik untuk mempromosi filem, tetapi alangkah terkejutnya bila filem tersebut benar-benar bocor dan telah ramai yang memuat turun, tarikh tayangan untuk filem KL Gangster 2 ini telah ditetapkan pada 3 Oktober 2013, masih ada sebulan lebih untuk ditayangkan secara rasmi di pawagam, beberapa screenshot muat turun juga telah didedahkan oleh individu yang memuat turun.

Syamsul Yusof juga telah memberi amaran melalui akaun facebooknya...


Bajet untuk membuat filem ini mungkin agak besar bila dilihat pada trailernya, semestinya Syamsul Yusof tidak senang duduk dengan apa yang berlaku dan boleh menjejaskan periuk nasi dan produksinya. semoga Syamsul dapat mengambil tindakan tegas kepada dalang pembocoran filem ini.


mungkinkah ini kerja orang dalam untuk mensabotaj filem aksi tempatan yang diminati ramai? muat turun dan download filem KL Gangster 2 di sini 
KL Gangster 2 Full Movie