Isteri Lari Rumah Ikut Pengkid

Isteri Lari Rumah Ikut Pengkid

Isteri ikut pengkid
PORT DICKSON: Seorang wanita pengantin baru 14 hari berkahwin dikatakan lesap dari rumah keluarganya di bandar ini dipercayai dilarikan kekasihnya, seorang pengkid sejak lebih empat bulan lalu.

Badariah Abd Karim, 29, yang baru dua minggu bergelar isteri dikatakan gagal dikesan hingga kini selepas dikatakan keluar bertemu rakan di Stesen KL Sentral, Kuala Lumpur pada 6 Oktober tahun lalu.

Suami wanita terbabit, Mohd Izhammuddin Alias, 29, berkata, isteri yang baru dikahwininya selepas berkenalan setahun lalu mula berubah sikap selepas menerima panggilan telefon daripada pengkid berkenaan yang juga anggota pasukan keselamatan bertugas di ibu negara.

“Selepas tiga hari bersanding di rumah keluarga saya pada September lalu, isteri menerima panggilan telefon daripada seorang wanita yang mahu menemuinya di Stesen KL Sentral. Saya tidak membenarkannya dan memberitahunya jika mahu berjumpa, biar saya hantarkan.

“Isteri bersetuju sebelum saya menghantarnya ke KL Sentral untuk menemui rakannya itu. Pada hari kejadian, isteri meminta saya menunggu sebentar dalam kereta manakala dia keluar menemui seseorang di seberang jalan di situ,” katanya ketika ditemui di rumah mentuanya di Taman Setia, Pasir Panjang, di sini, semalam. - myMetro

Apa yang istimewa pengkid ni?

2 comments

no comment....ape2 pun kena siasat btl2 dl b4 kuarkan tajuk berita mcm ni... takut kalo2 x btl blh jd fitnah....

Apsal bangang sgt pengkid tu?..tunang org yg dia kejarkan..elok2 jd pompuan nak jd jantan..bukan ade pon "tuutt" tu..berangan plak nak jd jantan..pompuan tu pon 1, dah dpt laki elok sempurna cukup sifat..g plak cari yg 'tak siap'..astaghfirullahalazim..suami dia dah kahwin dah pon dgn dia, ape dia nak lg?..tu maknenye suami dia mmg cinta n syg kat dia..tp still cari yg berbekung and 'leper' bawah?..dunia2..

1) Komen yang tidak berkaitan dengan artikel yang dipaparkan akan dibuang serta merta.
2) Komen yang bersifat Kutukan, Kritikan, Cacian, Mencarut akan dibuang.
3) Komen yang mengandungi SPAM akan dibuang.
4).1 Penggunaan ANONYMOUS akan dijejak melalui IP ADDRESS
4).2 Komen dari fungsi ANONYMOUS yang bersifat PROVOKSI terhadap blog ini akan dibuang serta merta.
4).3 Pertanyaan & Komen yang diberikan oleh pengguna berstatus "anonymous" kepada admin, tidak akan dilayan, sila sign in GMAIL atau hubungi kami melalui facebook.
4).4 Kami berhak memadam komen-komen yang bersifat provok keatas blog ini lebih-lebih lagi komen dari pengguna ANONYMOUS