Bilah Mesin Pemotong Rumput Tusuk Kepala

Bilah Mesin Pemotong Rumput Tusuk Kepala

ALOR SETAR: Akibat tersilap menekan suis mesin pemotong rumput ketika mahu menukar bilahnya, seorang lelaki, Mohd Abdul Wahab Mat, 37, kini koma dan bertarung dengan maut selepas satu daripada bilah mesin berkenaan melantun serta menusuk kepalanya.

Kejadian berlaku pada jam 7.10 malam Ahad lalu di rumahnya di Kampung Tok Tambak, Tunjang, Jitra, dekat sini dan mangsa kini dirawat di Unit Rawatan Rapi (ICU) Hospital Sultanah Bahiyah (HSB), di sini.

Abang mangsa, Mohamad Nor, 49, berkata ketika dibawa ke HSB, mata pisau itu dikatakan masih melekat di kepala adiknya dan hanya dibuang doktor selepas menjalani pembedahan tidak lama kemudian.

Menurutnya, ketika kejadian ibunya, Chik Ali, 65, dan bapanya, Mat Don, 71, berada di rumah dan mangsa dikatakan sempat menjerit sebelum pengsan.


“Mereka segera memangkunya sambil memekap kepala dengan kain kerana darah mengalir dengan banyak sebelum menghubungi ambulans,” katanya di sini, semalam.
-myMetro

1) Komen yang tidak berkaitan dengan artikel yang dipaparkan akan dibuang serta merta.
2) Komen yang bersifat Kutukan, Kritikan, Cacian, Mencarut akan dibuang.
3) Komen yang mengandungi SPAM akan dibuang.
4).1 Penggunaan ANONYMOUS akan dijejak melalui IP ADDRESS
4).2 Komen dari fungsi ANONYMOUS yang bersifat PROVOKSI terhadap blog ini akan dibuang serta merta.
4).3 Pertanyaan & Komen yang diberikan oleh pengguna berstatus "anonymous" kepada admin, tidak akan dilayan, sila sign in GMAIL atau hubungi kami melalui facebook.
4).4 Kami berhak memadam komen-komen yang bersifat provok keatas blog ini lebih-lebih lagi komen dari pengguna ANONYMOUS