Madu Upah Simbah Asid


TEMERLOH: Akibat cemburu buta, seorang wanita melecur di muka selepas disimbah asid oleh seorang lelaki tidak dikenali yang diupah madunya dalam kejadian di Tanjung Kerayong, dekat sini, pada 30 Ogos lalu.

Dalam kejadian kira-kira jam 9.30 malam, mangsa berusia 27 tahun dan berasal dari Indonesia yang mendapat taraf penduduk tetap, melecur di muka, tubuh dan tangan dikejarkan ke Hospital Sultan Haji Ahmad Shah (Hoshah), dekat sini, untuk menerima rawatan.

Sebelum kejadian, mangsa berada di rumah abangnya selepas pulang dari pasar malam dihampiri seorang lelaki tidak dikenali sebelum suspek menyimbah sejenis cecair pada muka mangsa.

Akibatnya, mangsa meraung sambil menekup muka menahan kesakitan sebelum dibantu suaminya berusia 30-an dan dikejarkan ke Hoshah.

Ketua Polis Daerah, Asisten Komisioner Md Nor Mansor, berkata susulan itu, polis menahan seorang wanita iaitu madu mangsa di Selayang, Kuala Lumpur, Jumaat lalu.

Menurutnya, siasatan awal mendapati, kejadian terbabit dipercayai bermotifkan cemburu apabila wanita itu mengupah seorang lelaki lain untuk menyimbah asid pada mangsa.

“Polis mengklasifikasi kejadian terbabit mengikut Seksyen 324 Kanun Keseksaan kerana mendatangkan kecederaan parah,” katanya. - myMetro

Dugaan hidup bermadu...

3 Komen

macam-macam..dah jadi trend agaknya..

Yang jantan Tu Pon Satu, Miang Punya Pasal, Orang Lain Jadi mangsa.

1) Komen yang tidak berkaitan dengan artikel yang dipaparkan akan dibuang serta merta.
2) Komen yang bersifat Kutukan, Kritikan, Cacian, Mencarut akan dibuang.
3) Komen yang mengandungi SPAM akan dibuang.
4).1 Penggunaan ANONYMOUS akan dijejak melalui IP ADDRESS
4).2 Komen dari fungsi ANONYMOUS yang bersifat PROVOKSI terhadap blog ini akan dibuang serta merta.
4).3 Pertanyaan & Komen yang diberikan oleh pengguna berstatus "anonymous" kepada admin, tidak akan dilayan, sila sign in GMAIL atau hubungi kami melalui facebook.
4).4 Kami berhak memadam komen-komen yang bersifat provok keatas blog ini lebih-lebih lagi komen dari pengguna ANONYMOUS