Bapa Tonton Video Anak Dipukul

Bapa Tonton Video Anak Dipukul

ALOR SETAR - Seorang bapa terkejut apabila menonton video anaknya dipukul bertubi-tubi oleh seorang pelajar senior di asrama sebuah sekolah agama di Jitra dekat sini.

Kejadian dipercayai berlaku pada 2 April lalu kira-kira pukul 6.15 petang tetapi hanya disedari Abu Bakar Salleh, 43, setelah menemui satu kad memori lama telefon bimbit milik anaknya itu, Danial Wafiy Nuruddin, 14, awal Julai lalu.

Katanya, klip video yang memaparkan aksi pelajar tingkatan tiga menyepak, menumbuk dan memukul anaknya itu dengan kayu dipercayai dirakam salah seorang rakannya.

"Saya amat terkejut dan sedih melihat Danial diperlakukan seperti itu. Danial takut dan trauma sehingga sanggup menyembunyikan perkara itu selama beberapa bulan.

"Ia hanya terbongkar setelah kami menemui satu memori kad daripada telefon bimbit lamanya. Jika tidak entah apalah nasibnya," katanya ketika ditemui di rumahnya di Kampung Kubang Bongok, Alor Janggus di sini semalam.

Menurut Abu Bakar, beliau membuat laporan di Balai Polis Jitra kerana bimbang dan risau dengan keselamatan anaknya ekoran kejadian tersebut.- Kosmo! Online

2 Komen

Budak Bodoh Buli Budak pandai. Jahatnya!!!.

itu budax xbrakal nme nye,,dsar kaki pkul..dasyat2

1) Komen yang tidak berkaitan dengan artikel yang dipaparkan akan dibuang serta merta.
2) Komen yang bersifat Kutukan, Kritikan, Cacian, Mencarut akan dibuang.
3) Komen yang mengandungi SPAM akan dibuang.
4).1 Penggunaan ANONYMOUS akan dijejak melalui IP ADDRESS
4).2 Komen dari fungsi ANONYMOUS yang bersifat PROVOKSI terhadap blog ini akan dibuang serta merta.
4).3 Pertanyaan & Komen yang diberikan oleh pengguna berstatus "anonymous" kepada admin, tidak akan dilayan, sila sign in GMAIL atau hubungi kami melalui facebook.
4).4 Kami berhak memadam komen-komen yang bersifat provok keatas blog ini lebih-lebih lagi komen dari pengguna ANONYMOUS