Padah Berlumba

Padah Berlumba

PASIR MAS: Jalan raya dalam pembinaan di Kampung Banggol Chica di sini, yang dijadikan litar lumba haram bertukar menjadi litar berdarah apabila empat lelaki terbunuh selepas motosikal ditunggang bertembung antara satu sama lain, kelmarin.

Dalam kejadian kira-kira jam 6.45 petang itu, Mohamad Amirul Afiq Baharon, 17, Raja Ahmad Muzzammil Raja Mansor, 18, Mohd Fikri Mat, 19 dan Abdul Muhaimin Makhtar, 21, yang berlumba disaksikan kira-kira 50 penonton dari kampung berkenaan dan kampung berhampiran, meninggal dunia di tempat kejadian akibat parah di kepala dan badan.
Padah Berlumba
Kemalangan berlaku apabila motosikal Honda EX5 ditunggang laju Mohd Fikri tiba-tiba meletup sebelum terbakar menyebabkan dia dan Abdul Muhaimin, juga menunggang motosikal jenis sama yang ketika itu berlumba sesama sendiri hilang kawalan, bertembung dengan dua motosikal Yamaha 125Z ditunggang Mohamad Amirul Afiq dan Raja Ahmad Muzzammil.

Mayat Mohamad Amirul dari Kampung Kubang Pak Amin, di sini, Raja Ahmad Muzzammil (Kampung Kubang Panjang), Mohd Fikri (Kampung Banggol Setol) dan Abdul Muhaimin (Kampung Kubang Panjang) di bawa ke Hospital Pasir Mas (HPM), di sini, untuk dibedah siasat sebelum dituntut keluarga masing-masing kira-kira jam 10.05 malam kelmarin.

Jenazah semua mangsa dikebumikan di kampung masing-masing pagi semalam. - myMetro

3 Komen

Gilak ahh! Moto dia pasang NOS keh..

haha.. padan muke!! buat la kerja elok skit.. haha

tahniah kepada pelumba...
piala amik kt alam barzakh ye..

1) Komen yang tidak berkaitan dengan artikel yang dipaparkan akan dibuang serta merta.
2) Komen yang bersifat Kutukan, Kritikan, Cacian, Mencarut akan dibuang.
3) Komen yang mengandungi SPAM akan dibuang.
4).1 Penggunaan ANONYMOUS akan dijejak melalui IP ADDRESS
4).2 Komen dari fungsi ANONYMOUS yang bersifat PROVOKSI terhadap blog ini akan dibuang serta merta.
4).3 Pertanyaan & Komen yang diberikan oleh pengguna berstatus "anonymous" kepada admin, tidak akan dilayan, sila sign in GMAIL atau hubungi kami melalui facebook.
4).4 Kami berhak memadam komen-komen yang bersifat provok keatas blog ini lebih-lebih lagi komen dari pengguna ANONYMOUS