Majlis Pernikahan Nurul Syuhada Nurul Ain (Gambar)


Dengan sekali lafaz, pengacara popular TV3, Nurul Syuhada Nurul Ain Mohd Zin, selamat dinikahkan bersama pasangannya Raja Amir Shah Raja Azwa dalam majlis tertutup di The Binjai On The Park, KLCC, Kuala Lumpur malam tadi.
Akad nikah disempurnakan oleh bapa pengantin perempuan sendiri dengan disaksikan oleh Ketua Imam Masjid Al-Syakirin, KLCC.

Nurul Syuhada, 27, yang kini merupakan pengacara program Majalah 3 menerima mas kahwin berjumlah RM777 dan wang hantaran sebanyak RM20,111 daripada Raja Amir, 29.

Majlis resepsi kedua-dua pihak akan berlangsung pada 23hb Julai ini di Grand Ballroom, Sime Darby Convention Centre, Kuala Lumpur.

Nurul kelihatan anggun dengan busana kaftan muslimah rekaan Datuk Radzwan Raziwill. Dia menerima sentuhan Khalid & Favors By Eddie sebagai perancang perkahwinan.- ManggaOnline








Kredit: ManggaOnline & OhBulan

"Selamat pengantin baru..."

2 Komen

boleh isap kopek mlm nehh..best2..dpt ke aku gakk..main skill doggy ar 40 taon..gile kentang..hahahaha

urg yg otaknya letak kat kaki jew akn ckp benda x snonoh apabila bckp....mulut tu dah ada insuran kew....kew mmg sll kena hajaw ckp cam gitu....x pasal2 lak kn.....lain kali ckp biar pikir dulu k.....

1) Komen yang tidak berkaitan dengan artikel yang dipaparkan akan dibuang serta merta.
2) Komen yang bersifat Kutukan, Kritikan, Cacian, Mencarut akan dibuang.
3) Komen yang mengandungi SPAM akan dibuang.
4).1 Penggunaan ANONYMOUS akan dijejak melalui IP ADDRESS
4).2 Komen dari fungsi ANONYMOUS yang bersifat PROVOKSI terhadap blog ini akan dibuang serta merta.
4).3 Pertanyaan & Komen yang diberikan oleh pengguna berstatus "anonymous" kepada admin, tidak akan dilayan, sila sign in GMAIL atau hubungi kami melalui facebook.
4).4 Kami berhak memadam komen-komen yang bersifat provok keatas blog ini lebih-lebih lagi komen dari pengguna ANONYMOUS