Iklan Samsung Galaxy Tab 10.1 Yang Mengutuk IPad 2

Tablet PC menjadi rebutan pada masa kini, dengan munculnya produk seperti ini, ramai remaja tak kira juga orang tua tidak terlepas untuk menggunakannya, tetapi di dalam iklan komersal samsung dengan produk terkininya Galaxy Tab 10.1 yang akan dijual di Malaysia pada julai ini memaparkan kutukan terhadap produk keluaran Apple iaitu Ipad 2 yang tidak menyediakan sokongan Flash Player. (lihat video pada saat ke 0:29)
Iklan Samsung Galaxy Tab 10.1 Yang Mengutuk IPad 2


Memang tak suka produk Apple, tak boleh buat banyak benda!

10 Komen

memang nak kene saman lagi

eei..aku paleng pantang orang yg menghina keluaran apple ni..diorang ni semua nya peniru je, galaxy tab tu tiru iPad,sebelum iPad ader mane ader yg gatal tangan nak buat tablet pad,contohnye cam blackberry playbook,htc flyer,galaxy pad,dll,memang betul nak kena saman lagi encik Samung ni..

setahu aku apple yg byk tiru idea dari produk china... cuma lebih canggih sikit

bila nak kuar ni?dah x sabo nak beli ni?ada info yg more detail x psl lunching dia?tq

apa2 jenis computer tablet sekali pun dah lama keluar okay. selepas keluarnya era laptop okay. ipad ada kelebihan dia okay ada kekurangan dia, lagipun apple product kebanyakan semua kalau nak updated kene beli product baru, nak updated mcm tu cuba lah buat aku nak tengok. sekian, jangan cakap lepas je kajian tu penting okay.

mmg apple xda flash...tp xda virus..tp lau nk di bandingkan android ngan apple...android mmg best sket..sbb dia bnyk application xmcm apple..tp dr segi sentuhan lak..apple lagi smooth...

jgn terpedaya dgn iklan.... iklan cuma nak melariskan jualan je... dh beli nnt baru menyesal...

1) Komen yang tidak berkaitan dengan artikel yang dipaparkan akan dibuang serta merta.
2) Komen yang bersifat Kutukan, Kritikan, Cacian, Mencarut akan dibuang.
3) Komen yang mengandungi SPAM akan dibuang.
4).1 Penggunaan ANONYMOUS akan dijejak melalui IP ADDRESS
4).2 Komen dari fungsi ANONYMOUS yang bersifat PROVOKSI terhadap blog ini akan dibuang serta merta.
4).3 Pertanyaan & Komen yang diberikan oleh pengguna berstatus "anonymous" kepada admin, tidak akan dilayan, sila sign in GMAIL atau hubungi kami melalui facebook.
4).4 Kami berhak memadam komen-komen yang bersifat provok keatas blog ini lebih-lebih lagi komen dari pengguna ANONYMOUS