Gambit Saifullah Mohon Maaf

Setelah mendapat banyak kritikan dari klip video arahannya, Gambit Saifullah memohon maaf secara terbuka menerusi laman facebooknya.

Beberapa hari lepas kontroversi Gambit menjadi lebih hangat selepas Gambit mengeluarkan kata-kata kesat dari laman sosialnya ditujukan kepada sebilangan blogger yang mengkritik video klip arahannya. Video klip yang terdapat unsur-unsur ketidaksopanan tersebut memaparkan dua orang selebriti iaitu Prema Yin dan Shah Jaszle.


Gambit Saifullah Mohon Maaf
"Semua manusia tidak terlepas dari melakukan kesilapan, diharap perkara sebegini tidak berulang."

5 Komen

ntah ikslas ke x tue?apsal dari awal dia ckp yg tue fake accounts dia???konpius gak laa kan....mesti kaki kencing berlari nie

cam xikhlas je die mintk maaf tu...ceitt

alahai gambit....hampeh!

ko mmg taik la gambit!

Gambit kesian kat kau.Dah kena marah dan dicaci dari orang-orang kaki kritik.Buat apa minta maaf kat dia orang setelah apa yang berlaku.Sepatutnya kau lebih tegas pendirian baru mereka tak boleh kata apa-apa.Maaf kau tu dikategorikan tak ikhlas, memang pun tak ikhlas.Akuilah saja jangan segan-segan.Takutkan periuk nasi ........?Kau ibarat orang berniaga kena terima apa saja walau pahit sekali pun.Selalunya pelanggan adalah ditempat yang betul.Kau faham tu.Jangan ulangi kalau nak kekal lama.Buat pekak telinga jer tapi jangan tutup mata dan mata hati tu.Bicara dengan adap jangan jadi orang yang biadap.

1) Komen yang tidak berkaitan dengan artikel yang dipaparkan akan dibuang serta merta.
2) Komen yang bersifat Kutukan, Kritikan, Cacian, Mencarut akan dibuang.
3) Komen yang mengandungi SPAM akan dibuang.
4).1 Penggunaan ANONYMOUS akan dijejak melalui IP ADDRESS
4).2 Komen dari fungsi ANONYMOUS yang bersifat PROVOKSI terhadap blog ini akan dibuang serta merta.
4).3 Pertanyaan & Komen yang diberikan oleh pengguna berstatus "anonymous" kepada admin, tidak akan dilayan, sila sign in GMAIL atau hubungi kami melalui facebook.
4).4 Kami berhak memadam komen-komen yang bersifat provok keatas blog ini lebih-lebih lagi komen dari pengguna ANONYMOUS