Bekerjasama Kesan Blogger Hina Islam

Polis dan Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia Malaysia (SKMM) sedang berganding bahu mengesan identiti pengendali laman sosial Twitter, Makcik Hajjah Sitt Al-Wuzara yang terus menghina kesucian Islam dalam penulisannya.

"Kita sedang mengesan lokasi pengendali Twitter itu sama ada dia beroperasi di negara ini atau di luar negara. Polis juga sedang menyiasat motif atau agenda di sebalik tindakan individu tersebut," ujar Pengarah Jabatan Siasatan Jenayah Komersial (JSJK) PDRM, Datuk Syed Ismail Syed Azizan. - Utusan & PDRM.

(Klik gambar untuk lebih jelas)

1 Komen :

aku lebih suka & rela makcik ni disoal siasat oleh munkar & nakir di alam barzakh daripada kat dunia ni.. lebih2 dia kena 2-3k sebagai denda dan memulakan semula agendanya dgn penuh dendam kesumat.. selagi dia duduk kat alam khayalan dunia ni mmg susah la dia nak bertaubat atau insaf kerana hati dh terlampau hitam berkudis & berkarat.. biarlah realiti akhirat membuka mata dia tapi sayangnya waktu itu sudah terlambat baginya utk memperbetulkan segala kesilapan.. bak kata pepatah, sendiri buat sendiri lah tanggung..

1) Komen yang tidak berkaitan dengan artikel yang dipaparkan akan dibuang serta merta.
2) Komen yang bersifat Kutukan, Kritikan, Cacian, Mencarut akan dibuang.
3) Komen yang mengandungi SPAM akan dibuang.
4).1 Penggunaan ANONYMOUS akan dijejak melalui IP ADDRESS
4).2 Komen dari fungsi ANONYMOUS yang bersifat PROVOKSI terhadap blog ini akan dibuang serta merta.
4).3 Pertanyaan & Komen yang diberikan oleh pengguna berstatus "anonymous" kepada admin, tidak akan dilayan, sila sign in GMAIL atau hubungi kami melalui facebook.
4).4 Kami berhak memadam komen-komen yang bersifat provok keatas blog ini lebih-lebih lagi komen dari pengguna ANONYMOUS