Akibat Memakai Seluar Jeans Tiruan

Kita mudah terpengaruh dengan sesuatu barangan termasuk pakaian berjenama yang ditawarkan dengan harga yang murah, tanpa mengambil tahu kualiti dari barangan terbabit, kita terus membeli dengan niat ingin menampakkan pemakaian berjenama pada diri kita, sememangnya barangan tiruan tidak menjanjikan kualiti yang sama seperti barangan asli, kesan dan kualiti barangan tiruan akan penggunaan barangan tiruan amat berbahaya lebih-lebih lagi yang mungkin menyebabkan kematian.

Gambar ini adalah gambar seorang mangsa seluar jeans tiruan, kakinya bengkak dan terdapat bintik merah yang banyak, oleh itu, hati-hati ketika membeli barangan, lebih-lebih lagi di bazar larut malam yang banyak menjual barangan kurang berkualiti.


Akibat Memakai Seluar Jeans Tiruan
Akibat Memakai Seluar Jeans Tiruan
Akibat Memakai Seluar Jeans Tiruan
Barangan tiruan ini memang tiada waranty, jadi bila anda terkena kesan penggunaannya yang negatif, anda tanggung sendiri!

1 Komen :

ala...dia ni mmg berpenyakit kulit..takpun dia ni mals nak cuci seluar tu lps beli trus pakai je...

1) Komen yang tidak berkaitan dengan artikel yang dipaparkan akan dibuang serta merta.
2) Komen yang bersifat Kutukan, Kritikan, Cacian, Mencarut akan dibuang.
3) Komen yang mengandungi SPAM akan dibuang.
4).1 Penggunaan ANONYMOUS akan dijejak melalui IP ADDRESS
4).2 Komen dari fungsi ANONYMOUS yang bersifat PROVOKSI terhadap blog ini akan dibuang serta merta.
4).3 Pertanyaan & Komen yang diberikan oleh pengguna berstatus "anonymous" kepada admin, tidak akan dilayan, sila sign in GMAIL atau hubungi kami melalui facebook.
4).4 Kami berhak memadam komen-komen yang bersifat provok keatas blog ini lebih-lebih lagi komen dari pengguna ANONYMOUS