Portable Harddisk Tiruan Buatan China

Hati-hati ketika membeli portable harddisk, adakalanya apa yang anda dapat tidak seperti yang anda mahukan.
Gambar dibawah menunjukkan penipuan dalam penjualan portable harddisk, Harddisk yang dikatakan berkapasiti 500gb ini hanya diisi dengan satu pendrive berkapasiti 128mb yang disambungkan kepada pembalik kepala USB, juga didalam sarungnya juga ditampal dengan 2 biji nat bersaiz besar sebagai pemberat.
sungguh murah mencipta portable harddisk tiruan dan menggunakan jenama terkenal, mesti orang mudah percaya dengan produk sebegini kerana mempercayai jenama yang sangat popular. so kepada anda semua, berhati-hati ketika membeli.






Bawa harddisk besar-besar, tapi nak selit satu movie pun tak lepas! kih3x

4 Komen

tetiba teringat mp3 kengkawan beli kat beijing. kata ber gig2, tapi masuk 10 lagu dah penuh. hahahaha

Terus teringat kat member2 yang beli netbook acer as one. Hdd pakai ipod punya, iaitu solid state drive (ssd) cuma 8gb jer. Dengar2nya orang yang bawak masuk ke malaysia dah rembat yang asal punya sebab yang 40gb pun dah harga dalam rm350. Nak instal win 7 starter pun lembab gila..

rezeki la katakan

1) Komen yang tidak berkaitan dengan artikel yang dipaparkan akan dibuang serta merta.
2) Komen yang bersifat Kutukan, Kritikan, Cacian, Mencarut akan dibuang.
3) Komen yang mengandungi SPAM akan dibuang.
4).1 Penggunaan ANONYMOUS akan dijejak melalui IP ADDRESS
4).2 Komen dari fungsi ANONYMOUS yang bersifat PROVOKSI terhadap blog ini akan dibuang serta merta.
4).3 Pertanyaan & Komen yang diberikan oleh pengguna berstatus "anonymous" kepada admin, tidak akan dilayan, sila sign in GMAIL atau hubungi kami melalui facebook.
4).4 Kami berhak memadam komen-komen yang bersifat provok keatas blog ini lebih-lebih lagi komen dari pengguna ANONYMOUS