Peniaga Soya Ludah Dalam Air Soya Di Bangi

Peniaga Soya Ludah Dalam Air Soya Di Bangi

Sungguh menjijikkan bila melihat aksi seorang peniaga air soya yang meludah pada setiap bungkusan air soyanya untuk dijual kepada orang ramai, sangat jijik dan pengotor, mungkinkah ini satu cara untuk melariskan peniagaan? atau satu perbuatan ilmu hitam yang ingin dikenakan secara rambang? atau sememangnya peniaga tersebut adalah pengotor? SANGAT JIJIK!!!



Lokasi :
Berdepan dengan Stesen Petrol Shell Bangi
Berdekatan dengan Maybank


Kepada orang ramai harap anda JANGAN MEMBELI AIR SOYA berkenaan, kepada penguatkuasa, harap dapat melakukan sesuatu kepada peniaga tersebut.

13 comments

seb baik la dah tak minum lagi air kt tepi jalan ni,. kalo nk minum sgt pun ambil air mineral jer

buat pelaris la tuh..apa lagi..
syirik2..

Cis, kurang ajar betul...mujur la x penah bli kat sini...baikbeli kat gerai yang atas tu...

a'ah gua ilmu pelaris ni.. tp dia bodoh xpaham ckp jin, jin suruh ludah dlm balang air soya, bukn dlm plastik.. kn byk kje tu. hahaaaaa

kepada yang peminat beli air kat tepi jalan tu egat2 la juga ya nasib anda...

mcm mna kl dia tk ludah, tpi dia tiup sbb nk bgi plastik tu kembong je? kl tk btol, ksian dia. btul ke dh tgk jlas2? tnya je. maaf~

yer lah dia tiup plastik tu bagi kembung lepas tu dia ikat ...

yer lah dia tiup plastik tu bagi kembung lepas tu dia ikat ...

aku rasa dia macam nak kasi plastik tu kembang laa , nape makcik ni tk pegi depan depan je , tengok terus , dari jauh memang nampak mencurigakan .

better g record or tgk dekat..lg sng tya jek sbb klu mcm ni klu x btol dah kira memfitnah...fitnah 2 lebih buruk dr membunuh..

gmbr dri jauh ja..xnmpk dgn jelas dia ludah..mls nak caya sgt..takut jdi fitnah..

cuma kalau dia betul buat memang dia je yg tak berapa bertanggungjawap.. cuma pesanan saya jgn kerana dia habis peniaga tepi jalan nak carik rezki.... terima kasih

pesanan saya bukan semua peniaga tepi jalan pengotor... mungkin hanya dia sahaja yg membuat kerja yg merugikan diri sendiri... harap jangan matikan rezki org lain...

1) Komen yang tidak berkaitan dengan artikel yang dipaparkan akan dibuang serta merta.
2) Komen yang bersifat Kutukan, Kritikan, Cacian, Mencarut akan dibuang.
3) Komen yang mengandungi SPAM akan dibuang.
4).1 Penggunaan ANONYMOUS akan dijejak melalui IP ADDRESS
4).2 Komen dari fungsi ANONYMOUS yang bersifat PROVOKSI terhadap blog ini akan dibuang serta merta.
4).3 Pertanyaan & Komen yang diberikan oleh pengguna berstatus "anonymous" kepada admin, tidak akan dilayan, sila sign in GMAIL atau hubungi kami melalui facebook.
4).4 Kami berhak memadam komen-komen yang bersifat provok keatas blog ini lebih-lebih lagi komen dari pengguna ANONYMOUS