Peminta Sedekah Yang Serius Kesian

Kebiasaan kita melihat peminta sedekah mampu berjalan dan masih boleh melakukan kerja untuk meminta sedekah, tetapi bagaimana pula dengan peminta sedekah yang mengalami kecacatan yang aneh? kesiankah anda pada mereka?
Peminta Sedekah Yang Serius Kesian
Peminta Sedekah Yang Serius Kesian
Peminta Sedekah Yang Serius Kesian
Kesian beb!

6 Komen

kesiannya meke nih. tapi takut gak klu bagi duit bukan meke yg dapat tapi sindiket yg 'merantai' meke... sy sedih sgt tengok org yg nasibnya begini.

Boleh je nak tolong..selalunye, kalau nampak org camni, elok sedekahkan makanan & minuman..=)

KALAU KAT MALAYSIA mereka sepatutnya dimasukkan kerumah kebajikan supaya hidup lebih terjamin tapi jika mereka enggan kemungkinan mereka di bawah sindiket tertentu. Duit derma itu takkan dapat kat diorang tapi dirampas oleh org yg normal tapi berhati lebih cacat dari mereka ini. sbb itu kalau nak menderma betul2 baik pergi sendiri cari rumah mereka. kalau tak, derma kita terus masuk poket si penipu yg gunakan diorang ni.

yg gambo last tu ada kat langkawi...ada yg jumpak dia mewah..haha...tdo hotel time cuti..modus operandi..goncang n bagi salam

betul tu.. yg last sekali mmg ada kat langkawi.. biasa jumpa kat pasar malam temonyong setiap khamis..

stuju dgn wani,, kalau nk elakkan dri sindiket, bg makan minum.. roti 60sen pon boleh.. kalau dia tolak.. nmpak sgt dia tu pnipu..

1) Komen yang tidak berkaitan dengan artikel yang dipaparkan akan dibuang serta merta.
2) Komen yang bersifat Kutukan, Kritikan, Cacian, Mencarut akan dibuang.
3) Komen yang mengandungi SPAM akan dibuang.
4).1 Penggunaan ANONYMOUS akan dijejak melalui IP ADDRESS
4).2 Komen dari fungsi ANONYMOUS yang bersifat PROVOKSI terhadap blog ini akan dibuang serta merta.
4).3 Pertanyaan & Komen yang diberikan oleh pengguna berstatus "anonymous" kepada admin, tidak akan dilayan, sila sign in GMAIL atau hubungi kami melalui facebook.
4).4 Kami berhak memadam komen-komen yang bersifat provok keatas blog ini lebih-lebih lagi komen dari pengguna ANONYMOUS