Budak Sekolah Beli Arak ?

Gambar ini diperolehi dari enjin carian, gambar menunjukkan seorang pelajar perempuan sedang mengeluarkan wang dari dompet untuk membeli minuman keras berjenama terkenal melalui kedai serbaneka 24jam yang terkenal di Malaysia, melalui pakaian yang dipakai oleh perempuan itu menunjukkan perempuan itu masih menetap di bangku sekolah dan ianya disaksikan oleh seorang juruwang yang bercirikan seorang muslim.

Apakah yang terjadi pada remaja kita sekarang? kenapa membiarkan seseorang pelajar sekolah membeli minuman keras?

Ada yang rasa gambar ini photoshop?

7 Komen

biasa nmpk dak sekolah wt cm ni..certain tempat,cashier 2 akn larang n tny mcm2 kt budak yg beli 2..certain tempat dorg wt xtau je..x bertanggungjwb lgsg..

pembeli, penjual, peminum, menuangkan arak, penghidang, minta dibeli kan arak, semua dilaknat Allah...

think positive.. she bought it for her parents ! lol

rsnya jgnla kita trs lompat kata yg budak tu yg beli arak,sia2 dpt dosa kering.klu lihat dari angle gamba tu,tgk cashier tgh pgg something,maybe tu brg yg student tu nk beli n duit pon nmpk mcm not rm1,ada 2 kpg(klu salah maaf ye).xkan arak harga rm2.
n maybe jgk arak tu org lain punya,ltk kt kaunter sbb nk p amik brg lain.

tu la masalah org islam kerja cashier...dapat sekali saham sama banyak ngan org yg minum...

cashier tu ngah nak amek plastik, pastu pandang balik merchandise dak tu dalam hati die(OMG WTH) tu die tenung semacam tu, hahaha.....budak tu belum tentu islam dan belum tentu dia beli untuk dia minum, so chill don't jump to conclusion, kalo depan mata betul tegurla, yg tak nampak jgn ckp byk jadi fitnah....

think positive.. she bought it for her parents ! lol <<--- THINK POSITIVE??!! heelloooo!!! apa2 yg berkaitan dgn arak adalah HARAM okay! mane leh think positive bab ni! adooiii!!!

1) Komen yang tidak berkaitan dengan artikel yang dipaparkan akan dibuang serta merta.
2) Komen yang bersifat Kutukan, Kritikan, Cacian, Mencarut akan dibuang.
3) Komen yang mengandungi SPAM akan dibuang.
4).1 Penggunaan ANONYMOUS akan dijejak melalui IP ADDRESS
4).2 Komen dari fungsi ANONYMOUS yang bersifat PROVOKSI terhadap blog ini akan dibuang serta merta.
4).3 Pertanyaan & Komen yang diberikan oleh pengguna berstatus "anonymous" kepada admin, tidak akan dilayan, sila sign in GMAIL atau hubungi kami melalui facebook.
4).4 Kami berhak memadam komen-komen yang bersifat provok keatas blog ini lebih-lebih lagi komen dari pengguna ANONYMOUS