Rakaman Budak Perempuan Terbang Di Russia


Sebuah video menarik perhatian di youtube, video yang bertajuk "Flying girl in Russian wood" tersebut adalah rakaman seorang kanak-kanak perempuan sedang terbang di hutan yang dikatakan di terletak di Russia diperhatikan oleh ibunya.

Jevgenij2000 yang merakamkan video tersebut berkata ,dia marakam video ini ketika sedang membawa anjingnya bersiar dikawasan hutan. tetapi dia tidak mengetahui apakah sedang berlaku.

Video tersebut menunjukkan, Perakam sedang membawa anjingnya bersiar. Setelah anjingnya tiba-tiba dalam keadaan gelisah, dia mengikuti anjingnya dan ternampak seorang kanak-kanak perempuan sedang terbang, disebelahnya ditemani seorang wanita kemungkinan ibu kanak-kanak tersebut. semasa anjingnya berbunyi, budak perempuan itu turun dan lari bersama ibunya. - Oleh BOM321


Betul ke tak betul ni ?

5 Komen

1) Komen yang tidak berkaitan dengan artikel yang dipaparkan akan dibuang serta merta.
2) Komen yang bersifat Kutukan, Kritikan, Cacian, Mencarut akan dibuang.
3) Komen yang mengandungi SPAM akan dibuang.
4).1 Penggunaan ANONYMOUS akan dijejak melalui IP ADDRESS
4).2 Komen dari fungsi ANONYMOUS yang bersifat PROVOKSI terhadap blog ini akan dibuang serta merta.
4).3 Pertanyaan & Komen yang diberikan oleh pengguna berstatus "anonymous" kepada admin, tidak akan dilayan, sila sign in GMAIL atau hubungi kami melalui facebook.
4).4 Kami berhak memadam komen-komen yang bersifat provok keatas blog ini lebih-lebih lagi komen dari pengguna ANONYMOUS