Pertunjukkan Ala Tiger Show Di Putra Jaya


Gambar-gambar dibawah adalah gambar yang diambil dalam sebuah majlis makan malam anjuran Sony di Marriot Hotel, Putrajaya 16 Disember lalu.

Bukan setakat 'free show', malah 'free touch'..

Gambar pertunjukan ala 'Tiger show' ini dirakam ketika hadirin sedang leka dengan penari/model separuh lucah..mereka bukan sahaja 'dijamu' dengan tarian dan persembahan lucah, malah lebih dari itu, mereka di'beri peluang' menjamah, memegang, memeluk dan merasa tubuh badan penari separuh bogel ini..

Apa yang menyedihkan..rata-rata hadirin dalam majlis ini adalah dari bangsa Melayu, yang beragama Islam!..perwatakkan mereka yg bertudung sambil bergelak ketawa ternyata telah melampaui batas dan mencemar maruah Islam...apa reaksi mereka? kalian boleh perhatikan pada setiap riak wajah muka yang terpampang dalam gambar2 ini..

Jika selama ini kita hanya mendengar tarian 'tiger show' di negara2 Barat, atau negara jiran seperti Thailand..hari ini, ibu kota pentadbiran kerajaan Malaysia, PUTRAJAYA, menjadi pusat aktiviti ala jahiliah ini!









Tiger show: Jabatan agama Diminta Bertindak

KUALA LUMPUR, 30 Dis: Pihak berwajib terutama Jabatan Agama Islam didesak menyiasat dan bertindak segera terhadap penganjuran satu pesta maksiat, pertunjukkan "Tiger Show", dalam Majlis Makan Malam di Marriot Hotel, Putrajaya pada 16 Disember lalu.

Ketua Dewan Pemuda PAS Pusat (DPPP), Ustaz Nasrudin Hassan At-Tantawi ketika membuat desakan itu berkata, pertunjukkan itu bukan sahaja bercanggah dengan budaya negara kita, tetapi juga bertentangan dengan semangat Islam sebagai agama rasmi Malaysia.

Katanya, Malaysia sekali-kali tidak boleh dibiarkan menjadi hub maksiat atau hub tarian lucah seperti yang dianjurkan syarikat pengeluar barangan elektrik dan elektronik itu dalam majlis makan malam di hotel tersebut.

"Lebih menyedihkan lagi, rata-rata yang hadir dalam majlis itu ialah bangsa Melayu yang beragama Islam," tegasnya kepada Harakahdaily hari ini.

Sambil menyifatkan majlis tersebut telah menghina Islam dan umatnya, beliau berkata, rata-rata pekerja difahamkan amat tersinggung dengan majlis sedemikian.

"Tidak memadai dengan pertunjukkan-pertunjukkan seperti yang sudah sering kita dengar dianjurkan di kelab-kelab malam, tetapi kini penganjur dengan beraninya mempersembahkan pertunjukkan lucah itu dalam majlis makan malam anjuran syarikat kepada pekerja dan tetamu mereka secara terbuka di Hotel Marriot," katanya.

Penganjuran majlis yang mengandungi pertunjukkan lucah itu diketahui oleh beliau setelah dihubungi oleh seseorang yang tidak mahu namanya disiarkan.

"Ini satu mungkar yang tidak sepatutnya dianjurkan. Saya berharap agar pihak berwajib terutama jabatan agama Islam bertindak tegas," katanya. - HD


Artikel ini telah diedit semula oleh BOM321, untuk membaca laporan penuh boleh ke RuangBicaraPriaMalaya.
Makin teruklah orang melayu!

10 Komen

is it 'tiger' or 'thai girl' show? I was told that it's 'thai' not tiger. how come tigers show something sex-action?

memalukan!!macam mana perasaan wanita yang brtudung ada kat situ sepatutnya kerajaan kena ambil tindakan keatas syarikat sony ni,,,jangan dok ngaga jee dgn politahi!!!

hmmm...biar la aku miskin harta,jangan aku 'miskin' agama..

maaf ya saudara,mmg apa yg dilakukan itu berdosa dan tak patot,tetapi bukankah artikel ini tntg thai-show?means model2x tersebot adalah mak nyah ataupon pondan?

tak kira la model tu 'off category of sex'..yg penting benda tu memang tak patut..d tambah lagi dgn penggunaan model 'as mention above'..seolah menggalakan 'as mention above..lagi' utk terus mngekalkan 'sex' record sbg 'know as shemale'..tak kah dosa tu.?(utk yg menganggap dirinya islam sahaja,yg tak islam tu..''lantak korang la!!'')
...hahahaha,nabil kata 'lu fikir la sendiri'..(tak da niat nak menyinggung sesiapa)

menyinggung pon xpe..mmg teruk bile agama di tolak tepi n hanya utk sesetgh tpt je..

aku rasa diaorg ni pondan la...aku xrasa perempuan btol...xkn la smua yang bertudung tu ble gelak ketawa lg..silap2 ada laki diaorg dsana

kalau saye dpt cmni kan best <3 dpt pegang tetek kali pertama :D. Perah kuat2 skit kasi perempuan tu malu . kuar susu kita tadah bawak gi kilang. hahaha

1) Komen yang tidak berkaitan dengan artikel yang dipaparkan akan dibuang serta merta.
2) Komen yang bersifat Kutukan, Kritikan, Cacian, Mencarut akan dibuang.
3) Komen yang mengandungi SPAM akan dibuang.
4).1 Penggunaan ANONYMOUS akan dijejak melalui IP ADDRESS
4).2 Komen dari fungsi ANONYMOUS yang bersifat PROVOKSI terhadap blog ini akan dibuang serta merta.
4).3 Pertanyaan & Komen yang diberikan oleh pengguna berstatus "anonymous" kepada admin, tidak akan dilayan, sila sign in GMAIL atau hubungi kami melalui facebook.
4).4 Kami berhak memadam komen-komen yang bersifat provok keatas blog ini lebih-lebih lagi komen dari pengguna ANONYMOUS