Dr Rozmey Mahu Buat dRBook Sebagai Peganti Facebook ?

Dr Rozmey nak buat dRBook Sebagai Peganti Facebook ?
Selepas dari impian untuk mengaut keuntungan 40juta dari filem 2 Alamnya tidak berjaya, kini Dr Rozmey berkeinginan untuk membuka satu laman rangkaian sosialnya sendiri seperti sebuah rangkaian sosial popular iaitu Facebook, Dr Rozmey yang mempercayai khabar angin bahawa facebook akan ditutup pada bulan mac ini telah pun berhasrat untuk membuka laman sosialnya sendiri dengan nama "dRBook" pada mac ini.

Lihat screenshot dibawah (klik gambar untuk lebih jelas.)

Dr Rozmey nak buat dRBook Sebagai Peganti Facebook ?
Rasa-rasanyalahkan, bila wujudnya dRBook nanti, sesiapa yang join dRBook ini boleh kutuk dRozmey tak? atau terus kena Ban/Block dengan dRBook kalau ada unsur mengutuk dRozmey? kih3x!, lepas pecah panggung, kini akan tiba fenomena pecah monitor komputer/laptop!
Dr Rozmey hampa kutipan 2 Alam : Fenomena 2 Alam

6 Komen

anastasyea rasa tak salah kalai dr rozmey nak mencuba. =)

sekarang dah bulan 3. tutup ker? heran ye mcm mana dia boleh percaya khabar angin bulat2? kan dia bizman..patut lebih arif menilai benda macam ini..???? sbb dr dulu memang tak percaya pon. dari ditutup FB baik dijual jer kan lebih untung!

Hahahaha..nth pape la.dRBook??cm sial name..xyah la..geli aku tgk dah mcm cendawan la rozmey tu

hahaha...drrozmey nak wat Fb balik lah...2alam pecah panggung konon..macam taik...!!!!..pundek betul..fuck..u want to trace this right...u cant dude...So fuck it...

hahaha..bukan nak kutuk.tapi mmg klaka laaahhh

1) Komen yang tidak berkaitan dengan artikel yang dipaparkan akan dibuang serta merta.
2) Komen yang bersifat Kutukan, Kritikan, Cacian, Mencarut akan dibuang.
3) Komen yang mengandungi SPAM akan dibuang.
4).1 Penggunaan ANONYMOUS akan dijejak melalui IP ADDRESS
4).2 Komen dari fungsi ANONYMOUS yang bersifat PROVOKSI terhadap blog ini akan dibuang serta merta.
4).3 Pertanyaan & Komen yang diberikan oleh pengguna berstatus "anonymous" kepada admin, tidak akan dilayan, sila sign in GMAIL atau hubungi kami melalui facebook.
4).4 Kami berhak memadam komen-komen yang bersifat provok keatas blog ini lebih-lebih lagi komen dari pengguna ANONYMOUS