Filem The Social Network

Tahukah anda apakah itu Facebook? atau anda sememangnya seorang kaki Facebook? sememangnya sudah ramai tahu mengenai rangkaian sosial terpopular masa kini memberikan anda keseronokan dalam perhubungan, perniagaan dan perbincangan melalui rangkaian sosial, tetapi tahukah anda bagaimana Facebook ini bermula dan juga dibangunkan? Filem The Social Network yang akan ditayangkan di pawagam bermulai 2 Disember 2010 ini akan menceritakan bagaimanakah seorang mahasiswa Harvard yang genius dalam pengaturcaraan komputer iaitu Mark Zuckerberg membina rangkaian sosial dunia yang merevolusikan komunikasi. Antara pelakon-pelakon terkenal adalah seperti JESSE EISENBERG, ANDREW GARFIELD, JUSTIN TIMBERLAKE, ARMIE HAMMER and JOSH PENCE, dan ramai lagi. Filem ini adalah berdasarkan sebuah buku bertajuk "The Accidental Billionaires" oleh Ben Mezrich.

Untuk keterangan lanjut mengenai filem ini dan bagaimana untuk mendapat tiket-tiket percuma, sila lawati Peraduan Blogger Filem "The Social Network".

Filem ini akan ditayangkan di pawagam mulai 2 Disember 2010!



Jom Menonton Filem The Social Network Di Pawagam Berhampiran Anda Pada 2 Disember 2010

3 Komen

wohowww...justin timberlake!
feveret!! =)

Aku dah tgk citer nie jumaat lepas... best gak.. tapi byk cakap la... byk info2 pasai facebook ada dalam citer tu... Justin timberlake berlakon pon best gak... tak kayu...
Kira mmg sebijik macam pengasas napster tu... pas tu yang jadi mark zukerberg tu mmg sempoi la...selamber jer...

1) Komen yang tidak berkaitan dengan artikel yang dipaparkan akan dibuang serta merta.
2) Komen yang bersifat Kutukan, Kritikan, Cacian, Mencarut akan dibuang.
3) Komen yang mengandungi SPAM akan dibuang.
4).1 Penggunaan ANONYMOUS akan dijejak melalui IP ADDRESS
4).2 Komen dari fungsi ANONYMOUS yang bersifat PROVOKSI terhadap blog ini akan dibuang serta merta.
4).3 Pertanyaan & Komen yang diberikan oleh pengguna berstatus "anonymous" kepada admin, tidak akan dilayan, sila sign in GMAIL atau hubungi kami melalui facebook.
4).4 Kami berhak memadam komen-komen yang bersifat provok keatas blog ini lebih-lebih lagi komen dari pengguna ANONYMOUS