22 Komen

astaghfirullah..
nmpk sngt ilmu tu cetek
klu dgar bek2 sbutan pun bnyk slah
jgn la tnjuk sngt kbodohan kamu tu
da la ilmu xde, prmainkn zikrullah pula
smoge dieorg insaf!

ni lagi sekor makhluk xbtol...
pakai tudong tp...ermm...ssh nk ckp...semoge dowg knew blsnnyew......

korang ni mmg sngt2 bdoh...pkai je tdung tpi memalukan agama..blaja kt mna ni...ni la akn jd bla da bcmpr dgn brbgai2 org...siap glak2 g...bdoh gler...blaja je tggi...ingt agama ni utk dprsndakn ke???????babi korang sume ni...knon mden sgat la...

prempuan yg memalu kan agama islam tu la saitan yg brtoping kan manusia org yg mcm tu ada la dr kaum yahudi mana ibu dan bapa mereka mking ka x agama sjak dorg d lahir kan d dunia niii???????

bodo nya... elok2 pakai tudung, buat mcm ni. baik ak yg x pakai tudung pn x pernah seumur hidup buat mcm ni. terok petul!

muke da lawa..tp agama xdak!
nyh pakai tudung sebab peraturan IPTA semate2..
pakai tudung tp buat maksiat!
lagi2! DI IPTA di perak seri iskandar...
pakai tudung..tp main ngan rakan sekelas...
alasan Bf jauh Kt kl...-__-

xlawak lngsung.. smoga kna sambar petir mereka smua.. sory if my pray too cruel but they deserve it !

mmg ngam la tu kna sambar petir! they deserve that!

alhamdulilah,ya allah pada mu hamba mu ini berdoa,sesunguhnya hamba mu yg lemah ini memohon berikan lah balasan yg akan mereka terima amat amat tersiksa d dunia & d akhirat,sesunguhnya allah maha mendengar lagi maha mengetahui.allah maha besar.

hamba allah(pian, G.I.M) close April 6, 2011 at 1:06 AM

assalamualaikum,sesiapa merpesendekan agama islam akibat nya harus d rejam,ingat lah jikalau muka2 korang yg dlm vedio ni betul,d izinkan allah dpt saya jumpa korang,demi agama islam ku cintai akan saya potong korang2 ni.dari pian(seni bela diri gerak ilham malaysia)

islam boy and i love islam forever close April 13, 2011 at 9:31 PM

Baliklah kepangkal jalan.Anda seharusnya bangga menjadi orang islam.Semoga allah tidak melaknati kalian.Pintu taubat masih terbuka.Islam agama yang tinggi dan tiada yang lebih tinggi melainkan islam.Anda bangga melakukannya hari ini...Tahniah...Tapi anda tunggu,sesungguhnya mati itu benar dan hanya allah maha mengetahui apa yang manusia itu tidak ketahui.pesanan saya tolong jangan mengundang akan kemurkaan allah..itu sahaja.renungkanlah...wasalam

masyarakat.....
nape lah kourang nie....
korang ingat ini dikir barat kew....
x de fizik punye orang ah...
nampok bano banggong nyer...
kite bako jek....
jom!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

slm, diorang semua wajib bertaubat sementara masih sempat. Jg semua anggota bdn dgn baik trutama lidah dr prkara y boleh mmbw kkufuran. Jgn rosakkn dri sndri,bangsa,agama insyaALLAH slmt dunia akhirat.

Macam bodoh jer....

adesss....ape pye prangai la bdk2 ni...pkai je tudung tp akal ZERO...

pe mslh bdk2 ni pn ak xthu la.... bwak2 la bertaubat... dunia skrg ALLAH byar cash je... slp2 xsmpat bertaubat....

umat akhir zaman..agama sendiri dipersendakan..moga mereka insaf..amin

ape punya bangang.. blajar tinggi2 pkai tudung lak tu cam tu prangai,x de otak punya org,,jgn jd kan menantu prempuan cam ni

ape punya bangang.. blajar tinggi2 pkai tudung lak tu cam tu prangai,x de otak punya org,,jgn jd kan menantu prempuan cam ni

sangat tak beradap dan seperti orang yang tidak beragama..baik buang sahaja tudung daropada persendakan agama islam yang mulia

sangat bodo ini budak...arap je pakai tudung.....arrrggghhh.....geram nye tgk video ni...aku jmp korg nti aku bako je...

KESIAN DENGAN MAK BAPAK KORANG YANG BAGI PELAJARAN PADA KORANG..

1) Komen yang tidak berkaitan dengan artikel yang dipaparkan akan dibuang serta merta.
2) Komen yang bersifat Kutukan, Kritikan, Cacian, Mencarut akan dibuang.
3) Komen yang mengandungi SPAM akan dibuang.
4).1 Penggunaan ANONYMOUS akan dijejak melalui IP ADDRESS
4).2 Komen dari fungsi ANONYMOUS yang bersifat PROVOKSI terhadap blog ini akan dibuang serta merta.
4).3 Pertanyaan & Komen yang diberikan oleh pengguna berstatus "anonymous" kepada admin, tidak akan dilayan, sila sign in GMAIL atau hubungi kami melalui facebook.
4).4 Kami berhak memadam komen-komen yang bersifat provok keatas blog ini lebih-lebih lagi komen dari pengguna ANONYMOUS